Pagini

marți, 12 aprilie 2011

Pian

  Nu aş putea să-ţi uit pianul.
  Acorduri line, mute, pline de durere,
  Plânse în trecut cu vrere, fără vrere.
  Ascunse tainic printre clape,
  Îmi răsunau aici, aproape
  În minte, suflet sau în gând,
  Pe aripile unui cânt,
  Şi frânte, obosite-n noapte,
  S-au stins uşor, ca nişte şoapte,
  Şoapte distruse de destin,
  Pline de miere şi venin
  Venin ce-a curs alene-n vene,
  Ţi-a provocat şi acufene.
  Şi-ai apăsat grav pe o clapă,
  Nota-n aer dură, crapă,
  S-a stins mai repede de-o clipă
  Decât un fâlfâit de-aripă.
  Ţi-ai părăsit pianul... 


 
 
 
 

11 comentarii:

  1. pur si simplu, cand ascult pianul parca uit de tot si toate, ajung intr-o alta lume, dar e si singurul care ma ajuta sa ma inteleg.
    Multumesc mult Bianca.

    RăspundețiȘtergere
  2. stiu sentimentul:X si nu numai la pian,eu in general cand ascult o medolie linistita fara versuri parca mi se elibereaza tot corpul de probleme:X
    in fine:d frumoasa poezia:X profunda:X

    RăspundețiȘtergere
  3. pianul e instrumentul meu preferat :X si melodia alesa e perfecta :*

    RăspundețiȘtergere
  4. daca ai sti cat de mult regret faptul ca nu am facut pian de mica...
    multumesc iris:*

    RăspundețiȘtergere
  5. pentru Bianca: si ar mai fi Nothing gonna change my love for you, pe care o ador

    RăspundețiȘtergere
  6. a fost o perioada in care chiar nu era monotona. nu era zi in care sa nu trec prin diverse stari, parca erau prea multe, sincer:))
    dar de ceva vreme s-a schimbat. e diferita. adica nu e nimic spectaculos, e pur si simplu ceva ca sa fie. iar in momentul in care traiesc alte stari nu dureaza mai mult de cateva clipe[nicio minune nu dureaza mai mult de trei secunde]. probabil cand mi-am facut profilul, eram deprimata sau nu gaseam nicio pata de culoare in ea. Sunt schimbatoare ca vremea!:))

    RăspundețiȘtergere