Pagini

marți, 26 aprilie 2011

Dac-as putea sa zbor...

Mi-am pus in gand ca in aceasta dupa amiaza sa-ti scriu. Ce? Crede-ma ca nu stiu. Pur si simplu o sa las sa-mi alunece cuvintele si sper ca in cele din urma sa ma intelegi.
De dimineata parea cald. Parca prea cald pentru aceast April. Dar aceasta minune(ca si celelalte, in rest) nu a durat prea mult. Asa ca, dintr-odata cerul se impaienjeni in nori, aerul deveni unul rece si sfidator, iar vantul...vantul desi din case parea insesizabil, afara imi parea insuportabil.
Ei bine...daca e vant, e viteza. Ce vreau sa spun cu asta? Mai intai sa-ti amintesc faptul ca, atunci cand locuiam la casa si cred ca aveam vreo 4-5 ani, ma sfida dorinta de a zbura. Ieseam zi de zi in camp deschis si imi confectionam din hartie creponata, coli de A4, pene de la pasari- aripi.Si incercam sa zbor. Dar fara rezultat. Nici nu ai idee cat de zdrobit imi era sufletul cand imi vedeam picioarele tot lipite de pamant. Ei bine, azi m-am hotarat sa zbor. Sa nu crezi ca am uitat sa-mi confectionez aripile. Am luat cateva coli de hartie, un pix si sa nu uitam de cutiuta de pe noptiera cu ganduri si sentimente. Asa am inceput sa “zbor”. Si crede-ma ca e atat de frumos. Am intalnit campii, paduri si ape. Am vorbit cu animale si flori, iar cand oboseam imi alinam trupul pe catargul unui vapor.
Deci, ai aflat ca visul meu de a zbura mi s-a implinit. Banuiesc, insa, ca te intrebi unde doresc sa zbor, caci nu as pleca in neant. Ei bine, exista un motiv. Sa fie oare dorul de duca, o tura de shopping prin Milano, o cafea la Paris, o plimbare cu gondola in Venetia sau surf pe o plaja din Hawaii? Unii asta cred ca ar face, de ar putea sa zboare ca mine. Dar pe mine ma tine in zbor altceva. Mai puternic si mai nobil. E vorba de tine. Da. Pentru tine razbat acum aerul, sfidez legile Lui Dumnezeu despre om si creatie. Da. Iubirea asa ma poarta. Ma duce, ma izbeste si iarasi ma duce unde vreau. Doar incep sa scriu si metamorfoza incepe.
Stiu, insa, ca eu voi ajunge mai greu la tine. Asa ca, mai intai iti voi trimite aceste randuri, ca sa stii sa-ti pregatesti bagajul. Ca atunci cand voi ajunge la tine, doar sa ma iei de mana si sa zburam. Unde? Poate  o tura de shopping prin Milano, o cafea la Paris, o plimbare cu gondola in Venetia sau surf pe o plaja din Hawaii. Vedem noi. Iubirea o sa ne poarte!

5 comentarii:

  1. Frumos! Eu cred ca voi zbura cu Wizzair sambata:P Te anunt sa-ti zic cum a fost.Hugs!

    RăspundețiȘtergere
  2. Iubesc melodia! Si eu vreau sa zbor ...

    RăspundețiȘtergere
  3. Iubirea ne da aripi:X sa zburam unde vrem,la fel si imaginatia,la fel si talentul,la fel si vointa de sine:) si se pare ca le intrunesti pe toate;)) deci cu siguranta vei zbura sus si sper ca aripile sa-ti ramana nevatamate:)

    RăspundețiȘtergere