Pagini

vineri, 15 aprilie 2011

Catre-un anonim...

Te-am vazut…Daca si tu pe mine, nu stiu. Mi-ai zambit cald, misterios si nu ai scos un cuvant, desi era clar ca ai fi avut atat de multe sa-mi spui. A devenit ceva ce face parte din rutina zilnica: ma vezi, im zambesti, dar taci. Si crede-ma, e o tacare apasatoare. Atat de apasatoare, incat as dori sa ma evapor, sa dispar ca o umbra, sau mai simplu, sa te uit... Nu ai ideea de cate ori am incercat asta. De cate ori imi spuneam ,, de azi esti trecut!”, dar tu iarasi imi apareai in cale si eu iarasi ma topeam sub zambetul tau larg, dulce si misterios. De multe ori am impresia ca ma privesti ca pe o prada, pe care  abia astepti sa o sfasii in bucati si sa o lasi distrusa intr-un colt de lume. Alteori mi se pare ca ma privesti parinteste, ca nu ai vrea sa mi se intample nimic si ca aparitiile tale peste tot in viata mea se datoreaza sigurantei pe care tu vrei sa o am in orice secunda. Cateodata ma privesti ca un indragostit, pierdut intr-o imensitate in care suntem doar noi doi. Dar ce sa cred? Cand sunt atatea “sau-uri” , pe care toata ziua le invart in minte. Si care nu fac decat sa ma ameteasca, sa-mi creeze un labirint in care peretii te au desenat, iti au scris numele si privirea de gheata fierbinte.
Si daca ai fi in locul meu? Tu ce ai face? Ai crede in dragoste, ura sau prietenie?


8 comentarii:

  1. cred ca as crede in toata , dar nu in acelas timp . depinde in ce zi ma aflu , azi poate cred in dragoaste , maine in prietenie , sau maine pot sa-l urasc . E una dintre cele mai grele intrebari si cred ca fara raspuns complet .
    P.S. titlul este nemaipomenit !

    RăspundețiȘtergere
  2. dar ia gadeste'te sa le am pe toate la un loc :-?

    multumesc:">

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma regasesc in tot ce ai scris......
    Poate ca e mai putin important acum... felul in care te priveste... mai mult conteaza faptul ca e acolo... pentru ca intr-o zi ar putea sa nu mai fie...

    RăspundețiȘtergere
  4. Deea, am aflat, din pacate, ce inseamna sa nu mai fie. Dar tot ceea ce pot spera e ca intr-o zi totul va fi bine si acelasi lucru ti-l doresc si tie!;))

    RăspundețiȘtergere
  5. frumos exprimat
    Imi place! si imi place si titlul de asemenea:)
    cat despre intrebarea de la sfarsit...mai stie cineva in ce sa creada?

    RăspundețiȘtergere
  6. Bun:D
    Nu-ţi pot răspunde pentru că nu-s în locul tău:P!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ralu..multumesc!:*
    omul are multe fete astazi si se pare ca si sentimentele au ajuns sa fie la fel:D

    RăspundețiȘtergere