Pagini

luni, 11 iulie 2011

Biruinţă

Mă încolăceam pe tulpinele speranţei,
Cu haina destinului şi a eleganţei,
Strângând-o între dinţii-mi de porţelan,
Scrijilindu-mi sufletul diafan.

Alunecam adesea pe scoarţa lustruită
Dar nu-mi desfăceam ochii din aria ţintită
Mă cuprindea fiorul rece al pierzării,
Şi mă încerca dulcele uitării.

Un pas greşit şi pământul rece
Avea să-mi susţină trupul ce îmi trece,
Încercat de patimi şi plin de năzuinţă,
Mai sus, mai sus, spre dulcea biruinţă.

Aveam s-o gust cu gura-mi însetată,
Din amfora-mi dură,aproape îngheţată.
Interiorul cald, îmi scurgea pe buze,
Mierea dulce adusă de la muze.

Visam şi îmi urcam cu putere viaţa,
Lipindu-mă de scoarţa ce-mi tăia speranţa,
Urcam plină de sete şi de fericire
Primind tainic împuternicire.





10 comentarii:

  1. Cred ca atunci cand inca crezi,ai voita si nu iti pierzi nici speranta ai sa buruii cu siguranta.

    Foarte frumoasa poezia!Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Atâta timp cât totul vine din suflet,inclusiv hotărârea de a reuşi,ai să biruiii.Fără dubii.
    Felicitări pentru poezie;;).

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumoasa, cam echivoca :)) Dar frumoasa :*

    RăspundețiȘtergere
  5. de ce echivoca, Maria? Are un mesaj foarte clar si simplu, dupa parerea mea;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu stiu exact daca e, cert e faptul ca incerc.

    RăspundețiȘtergere