Pagini

luni, 20 iunie 2011

Ma tine in stres...

Astăzi va fi ceva diferit referitor la postările mele. Dacă până acum am tot încercat să vă arat aşa numitul meu talent în ale mânuirii cuvintelor, astăzi vreau să am o postare liberă. Cum vine asta? E simplu...stresul şi emoţiile m-au făcut să nu prea mai am răbdare în ale scrisului şi compusului. Acum poate că vine o întrebare, ce stres şi emoţii?
Ei bine, azi am dat unul dintre puţinele examene mai serioase din viaţa mea, sau altfel spus, cel de care “îmi depinde viitorul”[vorba alor mei]. Am dat proba la română pentru Admiterea la liceu. Ei bine, cum nu putea fi altfel, noi, promoţia 2011, am prins un altfel de examen, nu teze unice din alea, nici alte testări PISA şi nu ştiu ce se mai auzea...Am dat Testarea Naţională. Cică e mai multă seriozitate, subiecte mai grele, profesori mai duri şi piesa de rezistenţă-ne verifică profesrori din alte şcoli lucrările. Româna ca româna...mai e ce mai e de ea. Da’ matematica? Asta o vedem miercuri...Oricum, ştiu că de la începutul lui iunie mă tot pun în genunchi şi îl rog pe Bunul Dumnezeu să le dea ălora de la Minister un gând bun să nu ne dea operă epică...Şi ptiu’ drăcie...când se împart subiectele, toţi săreau în sus prin bănci că cică e opera epică. No’ trece şi asta...acum, să vedem ce’o fi la mate...Aici am problema mea cu cercul, da la Dumnezeu nu ştiu dacă mă mai rog, că văd că nu prea ţine cu mine, sau vrea să mă pună să învăţ cercul...
            Mult succes celor care au ca mine această incredibil de importantă poartă spre liceu, iar celor ce dau BAC’ul, chiar le urez succes – cred că acolo e mai serioasă treaba...


3 comentarii: